Persoonlijk advies Ontstaan uit jarenlange ervaring Goede prijs/ kwaliteit Klusadvies Galerij

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens of dat er iets anders gebeurt veroorzaakt u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden te zien van het gebrek aan melding bij ons te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor reparatie van vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om eerst klachten bij ons aan te vragen door te mailen naar@vakantiehuisrenovatie.nl .

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw besproken aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet ouderen in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.