» Goede prijs/kwaliteit         » Uitgebreid assortiment         » Persoonlijk advies         » Bezorging door heel Nederland & België         » Ruime ervaring        » Reacties van klanten      

Klachten

Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening?
Geef jouw klacht dan zo snel mogelijk door aan VakantiehuisRenovatie. Stuur als het om een artikel gaat wel de factuur mee. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. We bespreken jouw klacht met de betreffende afdeling of leverancier en laten je binnen 14 dagen weten hoe we jouw klacht oplossen.

Heb je een klacht over een online bestelling?
Geef ook dan jouw klacht zo snel mogelijk door aan VakantiehuisRenovatie. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Binnen 3 werkdagen krijg je van ons een ontvangstbevestiging. En binnen 14 dagen laten we je weten hoe we jouw klacht oplossen.

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen?
Merk je bij ontvangst van jouw online bestelling dat je een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Meld dit zo snel mogelijk bij VakantiehuisRenovatie. Je kunt ook ons contactformulier invullen. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de schade. Ruilen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit. Pak het product daarom niet verder uit / gebruik het niet meer dan nodig is om goed te kunnen beoordelen of je het wilt houden.

Heb je online bij ons een product gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk?
Als er garantie op het product zit, kun je het beste contact opnemen met VakantiehuisRenovatie. Stuur dan wel de de factuur mee die je per e-mail hebt ontvangen. Afhankelijk van hoe lang het is geleden dat je het product kocht, wordt het vervangen of gerepareerd. Bij Garantie lees je er meer over. Heb je het product al verwerkt? Vul dan ons contactformulier in.